tiistai 17. maaliskuuta 2015

Kuin tuhka tuuleenko?

Sunnuntaiaamuna heräsin unesta, jossa Jumala puhui minulle.
Jumala muistutti tärkeästä asiasta.

Unessa olin tilanteessa, että olin menettämässä kaiken ajallisen - kaiken. Lisäksi tulevaisuus oli täysin pimennossa, lukuunottamatta taivaan kotia - mutta ei ollut vielä sen aika.
Minulle näytettiin ja annettiin tuntea ne hetket, kun jäljellä ei ole mitään, vain eletty elämä. Huomasin surevani hetkiä, päiviä ja aikoja jotka olin haaskannut täysin tyhjänpäiväiseen ja merkityksettömään. Olin tuhlannut elämää asioihin, joilla ei sillä hetkellä tuntunut olevan mitään merkitystä. Näin silmissäni lentelevää tuhkaa, kuin joku olisi heittänyt ilmaan tuulen vietäväksi poltetun paperin tuhkahiutaleita.

Olin unessa aivan yksin. En kokenut perheen ja ystävien läsnäoloa, en lasten, en puolison. Koin, että tämä on asia, josta olen yksin vastuussa. Jumala oli rakastavana isänä läsnä, mutta muuten olin yksin.

Jumala sanoi minulle: "Älä kokoa itsellesi ajallisia aarteita, vaan kokoa aarteesi taivaaseen, kerää iankaikkisia aarteita, jaa rakkauttani, älä jää vaiti, anna kaikkien tietää rakkaudestani ja hyvyydestäni. Tärkeää on vähän tai vain yksi ainoa. Älä kokoa aarteita maan päälle. Niitä ei kerran ole."

Uni oli niin järisyttävä, että herättyäni istuin pitkään aloillani ja ihmettelin näkemääni. Lisäksi koin voimakkaasti, että minun täytyi myös jakaa kokemani täällä.

Jumala muistutti minulle, etten kiinnittäisi sydäntäni mihinkään täällä ajassa, ei ihmisiin, taloihin, tavaroihin, puuhasteluun, hauskaan ajanvietteeseen.


Työpaikkani osastoilla on seinillä kalentereita, joissa lukee maaliskuun kohdalla:
"Vähemmän sanoja, enemmän rukousta".

Lukijoissa on tälläkin hetkellä useita, jotka elävät kirjaimellisesti kuoleman varjon laaksossa tällä hetkellä. Tartu Jumalan lupauksiin, anna Jumalan käsiin kaikki. Muista, että Jumala antaa meille vain hyvää. Jumala haluaa antaa sinulle vain hyvää, jos vain haluat sen vastaanottaa. Hän on valmis kääntämään vaikeutesi voitoksi. Sanoudu irti pahan vallasta ja anna Jumalan auttaa sinua, sillä Hän on sen tekevä iankaikkisten lupaustensa mukaan.

https://www.youtube.com/watch?v=70-Sumw_bgU
Linkkiä klikkaamalla kuulet laulun uudelta ylistyslevyltä.

Jumala siunatkoon sinua ja rakkaitasi.

7 kommenttia:

  1. Samoin hyvän Jumalan siunausta Sinulle ja rakkaillesi.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sirkku. Jumala siunatkoon myös sinua. ♥

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia kirjoituksestasi. Oli hyvä, että jaoit sen.

    VastaaPoista
  4. miltä jumala näytti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensiksikin: kaikkeuden Luoja, Pyhä Jumala, kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. Jos tarkoituksesi on häväistä tällä tavalla Pyhän Jumalan nimeä, olet teostasi yksin vastuussa Jumalan edessä.

      Emme voi Jumalaa nähdä. Jo Mooses aikoinaan pyysi Jumalalta (2.Moos.33:18-23), että hän saisi nähdä Jumalan kasvot.
      "Mooses sanoi: "Minä pyydän, näytä minulle kunniasi."
      Herra vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni kulkea editsesi ja lausun Herran nimeä sinun edessäsi. Minä olen suosiollinen, kenelle olen suosiollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
      Hän sanoi vielä:"Sinä et voi nähdä minun kasvojani, sillä yksikään ihminen, joka näkee minut, ei jää eloon."
      Sitten Herra sanoi: "Katso, tässä vieressäni on paikka. Asetu seisomaan tähän kalliolle, ja kun kunniani kulkee ohitsesi, minä asetan sinut kallionkoloon ja suojaan sinua kädelläni, kunnes olen kulkenut ohi.
      Sitten minä siirrän käteni pois, ja sinä näet minun selkäpuoleni, mutta kasvojani ei kukaan saa nähdä."

      Ystävä "Anonyymi". Etsi Jumalaa, silloin kun hänet voi löytää. Älä lykkää elämäsi tärkeimmän päätöksen tekoa epäuskosi ja mielipiteittesi takia. Luepa Johanneksen evankeliumi uuden testamentin puolelta ja tunnustele, miltä asia tuntuisi sinun kohdallasi. Jos et omista Raamattua, sen teksti löytyy myös netistä hakusanalla "Raamattu". Jumala ei rakkauttaan ja pelastustaan tyrkytä kenellekään, mutta ne ovat avoinna kaikkien ulottuvilla, jos vain haluamme ne vastaanottaa.
      Jos kysyt, "miksi ihmeessä minun pitäisi tehdä sovinto Jumalan kassa, en tarvitse Häntä mihinkään", jatka Raamatun lukemista niin kauan, että asia tulee sinulle selväksi. Kaikki, mitä elämässäsi kipeimmin tarvitset, on pelastus, syntien anteeksisaaminen ja iankaikkinen elämä.

      Kiitos rehellisestä kommentistasi ja kiitos, että jaksoit lukea blogitekstini ja tämän vastauksen loppuun.

      Poista
  5. Tottakai sydämensä kiinnittää rakkaisiin ihmisiin!

    VastaaPoista
  6. Kiitos taas sulle, aina on mukava käydä lukeen, kun natsaa omaankin elämään nämä aiheet!

    VastaaPoista