torstai 8. marraskuuta 2012

Etsivä löytää


Joyce Meyer puhui tänä aamuna ohjelmassaan totuudesta (TV7).
Jeesus sanoi: "Minä olen tie, totuus ja elämä".
Pilatuskin pohti totuutta, mutta hänen ymmärryksensä ei ottanut vastaan Jeesuksen sanoja.
Joh.18:37:
"Sinä siis kuitenkin olet kuningas? Pilatus sanoi. Jeesus vastasi: "Itse sinä sanot, että olen kuningas. Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten tullut tähän maailmaan, että todistaisin totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuulee minua."

Tänä päivänä monet ihmiset etsivät elämäänsä totuutta. Totuuden tuntee siitä, että se ei muutu aikojen saatossa ja että se toimii aina samalla tavalla. Jeesuksen elämässä ja elämäntyylissä totuus tuli julki. Raamattua lukemalla ja Jeesuksen elämää tutkimalla tulemme tuntemaan totuuden.

Joyce Meyer sanoi puheessaan:
- "Minä uskon Raamatun ilmoitukseen ja sen totuuteen. En välitä siitä, jos sanot minulle, että "entä jos olet väärässä?" Minä kysyn sinulta: "- Entä jos sinä oletkin väärässä? Iankaikkisuus on pitkä ja helvetti kuuma."

Raamattu on maailman levinnein kirja - sitä on painettu 6-7 biljoonaa kappaletta ja julkaistu yli 2500 eri kielellä. Raamatun sana toimii sukupolvesta toiseen samalla tavalla: etsivä ihminen tulee Pyhän Hengen koskettamaksi, saa syntinsä anteeksi ja löytää totuuden Jeesuksessa. Raamattu sanoo, että sen totuuden löytäminen on niin helppoa, että siltä tieltä ei hullukaan eksy.

Ihminen ei tarvitse välttämättä vaikeuksia ja henkilökohtaisia tragedioita alkaakseen etsiä totuutta. Jumalan kutsu voi tulla elämäämme myös helpon ja sujuvan elämän keskelle. Jumalan tavat kutsua ihmistä ovat hyvin monenlaiset.

Linkissä erään tuttavan kertomus siitä, kuinka hän löysi totuuden elämäänsä.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=19917

1 kommentti: